„Wampir” niby w instrukcji ma wyszczególnione żetony oraz wszystkie inne elementy, które w pudełku powinny się znajdować, ale jednak z jakiegoś powodu zamieszczona tam lista do najbardziej szczegółowych nie należy. Jest to o tyle frustrujące, że obecnie dość trudno zdobyć kompletnego „Wampira”, bo nawet jeśli ktoś przez ostatnie piętnaście czy dwadzieścia lat w niego nie grał, to żetony i tak mają bardzo fascynującą mnie osobiście właściwość znikania z zamkniętego i przechowywanego na dnie szafy pudełka. Dlatego właśnie poniżej zamieszczam szczegółową listę tego, co się w pudełku z „Wampirem” wydanym przez „Sferę” znaleźć powinno – lista jest stworzona w oparciu o mój własny, całkowicie nowy i nie grany egzemplarz.
Zawartość pudełka:
– plansza (formatu A2)
– instrukcja (w formie broszury formatu A4)
– 4 plastikowe podstawki
– 4 pionki graczy (trzech Łowców i Wampir)
– 1 kostka sześcienna (k6)
– 3 karty Łowców
– 1 karta ruchów Wampira
– 1 przesłona (do zasłaniania karty ruchów Wampira)
– 1 tabela walki
– 56 kart Zdarzeń, w tym:
– 36 Zdarzeń dla Łowców
– 20 Zdarzeń dla Wampira
– 129 żetonów, w tym:
– 3 x Krucyfiks
– 3 x Kołek
– 3 x Pies
– 3 x Czosnek
– 3 x Święcona woda
– 3 x Kule
– 3 x Pistolet
– 7 x Hostia
– 3 x Strzelba
– 3 x Nóż
– 4 x Wilki
– 8 x Lokaj (po 2 każdego obrazka)
– 15 x Sługa (po 3 każdego obrazka)
– 8 x Burza
– 8 x Mgła
– 2 x Oszustwo
– 2 x Zaraza
– 4 x Nietoperze
– 3 x Unik
– 3 x Pięść
– 3 x Ucieczka
– 3 x Punkt Krwi (Łowca)
– 1 x Punkt Krwi (Wampir)
– 3 x Ukąszenie
– 3 x Szczury
– 3 x Wieśniacy
– 1 x Krwawa śmierć
– 1 x Lokalne pogłoski
– 1 x Dzień
– 1 x Noc
– 8 żetonów walki Wampira (Hipnoza, Kieł, Siła, Szpon, Unik, 3 x Ucieczka)
– 10 żetonów walki Sług (2 x Pięść, 2 x Unik, 2 x Sługa-Nóż, 2 x Sługa-Pistolet, 2 x Sługa-Strzelba)
Leave a Reply